تهران ،فرمانیه، جنب باشگاه فرمانیه، ساختمان پزشکان ۲۴۱،طبقه سوم واحد شماره ۱۱

لمینیت بی تراش دندان در منطقه یک تهران، لواسان، قیطریه، فرمانیه، شهید باهنر

 دندان پزشک شما می‌تواند در دو جلسه درمانی به کمک لمینت بدون تراش به بهبود ظاهر لبخند شما بپردازد. لمینت یک گزینه عالی برای آن دسته از بیمارانی است که فاصله کمی بین دندان‌های ردیف جلوی آنها وجود دارد یا آن که از مشکل تغییر رنگ دندان رنج می‌برند. لمینت بی تراش دندان برخلاف ونیرهای دندانی بسیار نازک هستند و به این ترتیب نیازی به تراش مینای دندان نیست. اگر شما قصد دارید به اصلاح لبخند خود بپردازید و لبخندی جذاب و زیبا داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

[sv slug=”alert”]

اگر شما به فکر زیباتر کردن لبخند خود هستید می‌توانید برای انجام خدمات لمینت بی تراش دندان به یک دندان پزشک معتبر مراجعه کنید.  متخصصین دندان پزشکی تهران به‌عنوان بهترین دندان پزشکی زیبایی شمال تهران و منطقه ۱ به بهبود لبخند تعداد بسیار زیادی از بیماران خود پرداخته اند. شما می‌توانید با مراجعه به یک دندان پزشک با تجربه و آموزش دیده مانند بهترین دندان پزشک زیبایی منطقه ۱ تهران لواسان، قیطریه، فرمانیه و شهید باهنر توسط لمینت بدون تراش دندان به اصلاح طرح لبخند خود بپردازید و از داشتن لبخندی زیبا و بدون نقص بهره مند شوید.

[sv slug=”alert1″]

 

از لمینت بی تراش دندان برای اصلاح چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟


از لمینت بی تراش دندان برای اصلاح چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟

لمینت بی تراش دندان می‌‌تواند بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی قوی سفید کردن رنگ دندان بپردازد. در این روش شما شاهد نتایج دلخواه خواهید بود و از ظاهر زیبای دندان خود شگفت زده می‌شوید. لمینت بدون تراش دندان یک روش بسیار موثر برای پوشاندن ترک یا لب پر شدگی دندان است.

لمینت بی تراش دندان چه تفاوتی با ونیرهای قدیمی دارد؟


 لمینت بی تراش دندان در مقایسه با ونیرهای قدیمی نازک تر و محکم تر است. ضخامت لمینت بدون تراش دندان حدود ۳/۰ می‌لی متر است حال آنکه ونیرهای سرامیکی ضخامتی برابر با ۵/۰ میلی متر دارند. فرآیند نصب لومینیرز در مقایسه با ونیرهای قدیمی با تهاجم کمتری همراه است.

مزایای لمینت چیست؟


مزایای لمینت چیست

 یکی از مزایای بی نظیر لمینت بی تراش نسبت به ونیرهای سرامیکی نازکی قابل توجه آن است. از آنجایی که لمینت بسیار نازک است می‌توان بدون نیاز به آماده سازی سطح دندان یا تهاجم زیاد به نصب آن پرداخت. لمینت بدون نیاز به تراش دندان روی سطح دندان نصب می‌شود و نیازی به تراش مینای دندان نیست. هنگامی‌ که دندان پزشک اقدام به نصب ونیرهای قدیمی روی سطح دندان می‌کند باید ابتدا مینای طبیعی دندان را تراش دهد که این امر باعث تغییر دائمی دندان می‌‌شود و ممکن است شما در طول درمان دچار مقداری درد شوید.

نحوه نصب لمینت بی تراش دندان چگونه است؟


 دندان پزشک در جلسه اولیه مشاوره به تهیه قالب دهان و دندان شما می‌پردازد تا به این ترتیب ونیرهایی متناسب با شرایط شما ساخته شود. سپس قالب تهیه شده به لابراتوار دندان فرستاده می‌‌شود تا لمینت بی تراش دندان آماده گردد. پس از آنکه بهترین دندان پزشکی زیبایی شمال تهران، لمینت دندان شما را تهیه کرد باید به مطب او مراجعه کنید تا فرایند نصب ونیر انجام گردد. دندان پزشک باید سطح دندان را آماده کند تا لمینت ‌دندان به‌ طور صحیح روی آن قرار بگیرد اما نیازی به تراش مینای دندان نیست. پس از آنکه لمینت بدون تراش دندان به ‌طور صحیح روی دندان‌های شما قرار داده شد دندان پزشک زیبایی از نور مخصوص برای محکم کردن لمینت بی تراش دندان روی سطح دندان استفاده خواهد کرد. به طور کلی فرآیند درمان چیزی حدود یک ساعت طول می‌کشد.

مراقبت از لمینت


دندان پزشک زیبایی بعد از انجام لمینت بدون تراش تمام نکات مهم برای مراقبت و افزایش ماندگاری دندان‌ها را به شما آموزش خواهند داد:

توجه ویژه به سلامت دهان و دندان

 رعایت بهداشت دهان و دندان موثر ترین روش برای مراقبت از ونیرهای سرامیکی است. بهداشت صحیح دهان و دندان از بروز بیماری لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری می‌‌کند. این دو بیماری بر طول عمر مفید لمینت دندان تاثیر می‌گذارند. برای افزایش طول عمر لمینت بدون تراش دندان و حفظ سلامت حفره دهان شما باید حداقل روزی دو بار با دقت دندان‌های خود را مسواک بزنید. استفاده از نخ دندان را فراموش نکنید و حداقل روزی یک بار از نخ دندان استفاده نمایید. باید در فواصل زمانی معین به دندان پزشک خود مراجعه کنید تا دندان‌های شما را بررسی کند و هرچه سریع تر مشکلات مرتبط با دهان را تشخیص دهد تا از تشکیل جرم و پلاک و کاهش طول عمر لمینت پیشگیری گردد.

مسواک زدن صحیح دندان

 اگرچه مسواک زدن دندان‌ها به طور منظم برای حفظ سلامت لمینت بی تراش دندان و سلامت حفره دهان اهمیت بسیار زیادی دارد باید بدانید مسواک زدن نامناسب دندان‌ها می‌‌تواند باعث آسیب دیدگی ونیر و دندان شود. مسواک زدن شدید دندان که شامل استفاده از مسواک سخت، محکم فشار دادن مسواک روی دندان یا استفاده از خمیر دندان نامناسب است باعث لق شدن لمینت دندان یا خراشیدگی آن خواهد شد. شما باید برای پیشگیری از آسیب دیدگی ونیر از مسواک نرم و خمیر دندان مناسب استفاده کنید و به آرامی‌ دندان‌های خود را مسواک بزنید.

اجتناب از جویدن مواد خوراکی سفت

 خوردن مواد خوراکی سفت یا حتی جویدن مداد و ناخن می‌‌تواند باعث لب پر شدگی یا شکستگی ونیر شود و باید از این کارها اجتناب کرد. به هیچ عنوان از دندان استفاده ابزاری نکنید و به جای دندان از وسایل مخصوص برای باز کردن بسته‌ها یا شکستن مغز استفاده نمایید. جویدن یخ، شکلات سفت، و خوراکی‌های مشابه می‌تواند باعث آسیب دیدگی لمینت دندان شود و باید از مصرف آنها خودداری نمایید.

اجتناب از خوردن نوشیدنی‌های رنگی

 نوشیدنی‌های تیره به ویژه قهوه و چای سیاه باعث به وجود آمدن لکه روی لمینت بی تراش دندان خواهند شد و نتایج به دست آمده از درمان را از بین می‌‌برند. اجتناب از مصرف نوشیدنی‌های تیره پس از نصب لمینت بدون تراش دندان می‌‌تواند به حفظ لبخند زیبای شما کمک کند. اگر قصد دارید چای یا قهوه بخورید می‌‌توانید از نی استفاده کنید تا سطح تماس آنها با لمینت به حداقل برسد و لکه روی لمینت شما به وجود نیاید.

استفاده از محافظ دندانی در مسابقات ورزشی

 آسیب دیدگی در مسابقات ورزشی می‌تواند سلامت دندان‌های طبیعی و لمینت شما را به خطر بیاندازد به همین دلیل باید در مسابقات یا سایر فعالیت‌های جسمانی از محافظ دندانی استفاده کنید تا از دندان و لمینت بدون تراش دندان شما در برابر لب پر شدگی و شکستگی محافظت گردد.

درمان دندان قروچه

 فشار دادن دندان‌ها اختلالی است که باعث کاهش طول عمر لمینت بی تراش دندان خواهد شد. افرادی که مشکل دندان قروچه دارند باید به پزشک مراجعه کنند تا برای محافظت از دندان‌های طبیعی خود و ونیرهای سرامیکی تحت درمان قرار بگیرند.

 آیا امکان جدا کردن لمینت بی تراش دندان وجود دارد؟


آیا امکان جدا کردن لمینت بی تراش دندان وجود دارد

 همه بیماران شرایط یکسانی ندارند. اگر دندان پزشک زیبایی برای نصب لمینت بی تراش دندان مجبور به تراش مینای سالم دندان شما باشد شما به محافظ دیگری برای مراقبت از دندان خود نیاز خواهید داشت. اگر شما از ظاهر دندان‌های خود رضایت ندارید می‌توانید متقاضی درمان با لمینت بی تراش دندان باشید. متخصصین کلینیک دندان پزشکی تهران به عنوان یکی از بهترین دندان پزشکی‌های زیبایی منطقه یک تهران می‌‌توانند به شما برای زیبایی بیشتر دندان و لبخند کمک کنند. تعداد زیادی از افرادی که از ظاهر لبخند خود رضایت ندارند به متخصص دندان پزشکی زیبایی مراجعه می‌‌کنند. در صورتی که دندان پزشک قبلی شما ساختار سالم زندان را دست کاری نکرده باشد دندان پزشک زیبایی می‌تواند بدون هیچ گونه مشکلی لمینت بدون تراش دندان را از سطح دندان جدا کند.

ماندگاری نتایج لمینت بی تراش دندان چقدر است؟

ماندگاری نتایج لمینت بی تراش دندان چقدر است؟

 شما باید حداقل هر ۶ ماه یک بار به بهترین دندان پزشک زیبایی شمال تهران مراجعه کنید تا بهترین دندان پزشک زیبایی منطقه یک تهران به بررسی سطح سلامت دهان و دندان شما بپردازد و مشکلات مرتبط با حفره دهان را درمان کند. معمولاً طول عمر لمینت بی تراش دندان حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است که شما می‌توانید با مراقبت صحیح از آن حدود ۲۰ سال از مزایای حاصل از آن بهره مند شوید. پس از آنکه تصمیم خود را برای نصب ونیر گرفتید به مطب دندان پزشک خود مراجعه نمایید تا اقدامات لازم انجام گردد. دندان پزشک زیبایی برای ارائه خدمات لمینت بی تراش دندان باید قالب دهان و دندان شما را تهیه کند سپس نمونه به دست آمده را به لابراتوار ارسال نمایند تا لمینت بی تراش دندان شما آماده گردد. در مراجعه بعدی دندان پزشک زیبایی به نصب لمینت روی سطح دندان شما خواهد پرداخت.

قیمت لمینت بی تراش دندان چقدر است؟


 نصب لمینت بی تراش دندان توسط بهترین دندان پزشک زیبایی لواسان، فرمانیه، قیطریه و شهید باهنر با توجه به تعداد و سایز دندان‌هایی که باید درمان شود تعیین می‌گردد. به عنوان مثال می‌نت دندان برای دندان‌های بزرگ در مقایسه با دندان‌های کوچک، گران قیمت تر است زیرا به رزین و زمان بیشتری نیاز دارید. موقعیت دندان‌هایی که باید درمان شوند نیز در تعیین هزینه درمان تاثیر دارد.

سوالات متداول درباره لمینت بی تراش دندان


آیا بیمار می‌تواند همه غذاهای مورد علاقه خود حتی غذاهای چسبناک را بخورد؟

 پس از نصب لمینت دندان بیمار می‌تواند به راحتی همه مواد غذایی مورد علاقه خود را مصرف کنند زیرا لمینت دندان در بهترین حالت ممکن روی سطح دندان نصب شده که ماندگاری بسیار بالایی دارد. با این حال بیمار باید به طور منظم به دندان پزشک خود مراجعه کند، به بهداشت دهان و دندان اهمیت بدهد و همه نکات مرتبط با حفظ سلامت لمینت بی تراش دندان را رعایت کند.

نصب لمینت بی تراش دندان چقدر طول می‌کشد؟

 نصب لمینت بی تراش دندان توسط بهترین دندان پزشک زیبایی شمال تهران در دو جلسه انجام خواهد شد و شما نیازی به مراجعات بعدی نخواهید داشت. پدر دندان پزشک در جلسه اول قالب دهان و دندان شما را تهیه می‌کند و در جلسه دوم به نصب لمینت بدون تراش دندان خواهد پرداخت. در فاصله جلسه اول و دوم شما باید منتظر باشید لمینت دندان از لابراتوار به مطب دندان پزشک ارسال گردد.

 آیا نصب لمینت بی تراش دندان درد دارد؟

 در موارد خاص دندان پزشک برای لمینت بی تراش دندان نیازی به آماده سازی دندان‌های اصلی شما ندارد. در این موارد لمینت بدون تراش دندان بدون ایجاد درد نصب می‌شود و پس از آن شما دچار درد و حساسیت دندانی نخواهید شد. بهترین دندان پزشک زیبایی قیطریه، شهید باهنر، لواسان و فرمانیه در جلسه اول به بررسی شرایط دهان و دندان شما می‌پردازند تا به این نتیجه برسند که آیا بدون آماده سازی دندان امکان نصب لمینت دندان وجود دارد یا خیر. در برخی موارد باید تغییراتی در سطح دندان ایجاد شود و امکان نصب لمینت بدون تراش دندان میسر گردد در غیر این صورت نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد. دندان پزشک زیبایی پس از انجام ارزیابی‌های اولیه نیاز به تراش سطح دندان یا عدم نیاز به انجام این کار را مشخص خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *